Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carin Titsing - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carin Titsing - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Carin Titsing

Blijf op de hoogte en volg Carin

18 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi!

Inmiddels een berichtje vanuit Bangkok! Ja, ik ben er nu echt en dat is te merken ook! De warmte vliegt me aan. 't is hier nu zo'n 29 graden, maar lekker plakkerig.. Rond 19u (13u NL tijd) zijn Ruth en ik geland en door Caroline van OMF opgehaald. Zij is met ons mee gegaan in de taxi om vervolgens naar het guesthouse van OMF te rijden. Veel heb ik nog niet gezien want 't is hier al vroeg donker. Wordt extra leuk morgen als ik wakker word!

Samen met Ruth deel ik een kamer en badkamer, we hebben zelfs de luxe van een eigen koelkast en waterkoker met thee. Kunnen nu nog even genieten van een nachtje luxe, ben benieuwd wat ons verder staat te wachten. Morgen een voorbereidingsdag met Caroline, in de middag worden we door Bitsy opgehaald. In de komende paar weken zullen we ook bij haar verblijven.

Om een indruk te krijgen van onze mooie reis over Arabie, India en wat niet meer.. Even wat foto's :)

Liefs!

• 18 Maart 2012 - 15:28

Mem:

Leave Carin,
    Fijn dat de reis goed is gegaan.
    Geniet van al het moois en van de mensen die God op jou weg brengt.
    Leafs mem

• 18 Maart 2012 - 18:46

Annemarie:

Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Succes met het tijdverschil!

• 18 Maart 2012 - 20:53

Marianne:

Lieve Carin,

wat fijn dat de reis zo goed is gegaan! Geniet en succes met alles!

Liefs Marianne, Berend, Efraïm en Rebekka

• 19 Maart 2012 - 08:53

Femmy:

Hey Carin,
    succes met het wennen aan het klimaat en heel veel succes en plezier met alles wat jullie daar gaan doen!
    Greetz, Femmy

• 19 Maart 2012 - 10:34

Tom:

Lekker blijven plakken.... :-)
    Hoop dat je niet teveel last heb van jetlag, maar dat zal wel goed komen. Veel plezier en alle goeds gewenst voor wat jullie gaan doen en meemaken!

Groeten, Tom

• 19 Maart 2012 - 16:19

Judith:

Heej Carin (en Ruth ;) )

Ziet er goed uit! Zou wel even willen ruilen! Heb t goed daar he!

Groetjes,
    Judith

• 19 Maart 2012 - 19:43

Kees En Sientje:

Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Een hele goede tijd toegewenst en bovenal Gods zegen.
    Liefs, Kees en Sientje