Gaan - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Carin Titsing - WaarBenJij.nu Gaan - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Carin Titsing - WaarBenJij.nu

Gaan

Door: Carin Titsing

Blijf op de hoogte en volg Carin

17 Maart 2012 | Nederland, Leeuwarden


Hoi!

De laatste spullen zijn gepakt, backpack gewogen en over een kwartier ga ik die kant op..

Morgen om 12u nederlandse tijd zijn Ruth en ik in Bangkok, inmiddels is het daar dan al 18u en ruim 36 graden.. pff, heb maar niet al te dikke kleren aangedaan.

Wanneer we veilig zijn geland en op de plek van bestemming zijn dan zal ik dat even laten weten!

Tot snel!



  • 17 Maart 2012 - 14:31

    Dieke:

    Wauuww zo gaaf dat je straks gewoon in bangkok zit!! Maak maar veel foto's ben benieuwd naar je verhalen als je weer terug ben. Jammer dat je er vrijdag niet bij bent, maar hee als ik de kans had zat ik ook liever aan de andere kant van de wereld! geniet ervan lievie! :) Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Stage bij Overseas Missionary Fellowship, Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2012

Thuis!

30 April 2012

Laatste dagje in Thailand..

19 April 2012

Mancha Khiri

09 April 2012

Laatste dagje in Bangkok..

03 April 2012

Koh Samet
Carin

Actief sinds 16 Feb. 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 10986

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: