Thuis! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Carin Titsing - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Carin Titsing - WaarBenJij.nu

Thuis!

Door: Carin Titsing

Blijf op de hoogte en volg Carin

03 Mei 2012 | Nederland, Leeuwarden

Na 2 lange dagen reizen ben ik gister weer veilig geland op Nederlandse bodem! Fijn om weer thuis te zijn :) Ruth en ik hebben een prima reis gehad. In Abu Dhabi moesten we nog zo'n 14u wachten voor de volgende vlucht maar met wat filpmpjes kijken en wat slapen zijn we die uurtjes prima door gekomen. Nu wennen aan een ander ritme, weer een andere omgeving en het weer.

Maandag begint voor mij het leven op de Wittenberg weer. De eerste week is een week van reflectie en daarna beginnen we met het laatste thema: de sprong die je waagt, zoeken naar een plek waar jij van betekenis kunt zijn. Ik heb er zinin!

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Lieve groet,
Carin


Meer lezen over mijn studie en stage? Mail dan naar ctitsing@live.nl voor mijn nieuwsbrief.

  • 07 Mei 2012 - 13:32

    Sjoerd:

    Ha Carin!

    Zag je gister heel even in de kerk, maar of jij was heel snel weg of ik zocht niet goed!;)

    succes met het wennen!
    We spreken elkaar hoop ik binnenkort!

    Sjoerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Stage bij Overseas Missionary Fellowship, Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2012

Thuis!

30 April 2012

Laatste dagje in Thailand..

19 April 2012

Mancha Khiri

09 April 2012

Laatste dagje in Bangkok..

03 April 2012

Koh Samet
Carin

Actief sinds 16 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1413
Totaal aantal bezoekers 10972

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: